NUR HIDAYAH AKMAL

NUR HIDAYAH AKMAL
SEBELUM TENGOK BLOG NI NAK TANYA "DAH SEMAYANG KE BELUM"!? JOM KITA SEMAYANG DULUUU!!

BOYCOT ISRAEL PRODUCT

BOYCOT ISRAEL PRODUCT
ISRAEL IS ALWAYS AN EVIL AND ENEMY TO THE MUSLIM WORLD. START YOUR BOYCOT TODAY!!

ISRAEL PRODUCT

ISRAEL PRODUCT
PLEASE REMEMBER BY YOUR HEART. BOYCOT AS MANY AS YOU CAN. NOW AND FOREVER. DON'T GIVE MONEY TO THEM TO KILL MUSLIM.

MESSAGE FROM MODERATOR FOOTBALLBOLA FOR CLUBS AND FANS

TODAY, OUR BROTHERS, SISTERS AND OUR RELATIVES BEEN KILLED EVERYDAY IN PALESTINE. THERE ARE THOUSANDS OF INNOCENT PEOPLE, WHICH AMONG THEM WAS BABY, CHILDREN, WOMAN BEEN RAPED AND KILLED!!

WE, AS A MALAYSIAN FANS FOR EUROPE CLUBS (ARSENAL, MANCHESTER UNITED, LIVERPOOL, CHELSEA AND OTHERS) ARE STANDING UNITY AND URGING FOR ALL CLUBS NOT TO MAKE ANY RELATION WITH ISRAEL!!

WE WILL ALWAYS WATCH YOUR TEAM AND WE WILL BOYCOT YOU IF WE FOUND YOU ARE SUPPORTING ISRAEL. WE HOPE ALL MUSLIMS AROUND THE WORLD WILL DO THE SAME AS WHAT WE DID!!

WE LOVE OUR TEAMS AND CLUBS BUT WE LOVE ISLAM AND ALLAH MORE THAN THE OTHERS!!!


DERMALAH RM 1 ATAU LEBIH KE TABUNG PALESTIN.

ZAHIRUDIN SALEHUDDIN

ZAHIR THE GUNNERS

ZAHIR THE GUNNERS
PENYOKONG SETIA GUNNERS (WE WILL GUN DOWN EM ALL)

Khairul The RED DEVILS

Khairul The RED DEVILS
KETUA ANGKATAN M.U: PESANAN UNTUK PENYOKONG M.U : ' GLORY M.U, JOM LEPAK MAMAK TENGOK BOLA'!! KALAU M.U KALAH SAPA TUMPANG KETA AKU BALIK JALAN KAKI'!!

AMREY THE REDS (GAMBAR TANPA IKLAN ARAK)

AMREY THE REDS (GAMBAR TANPA IKLAN ARAK)
KETUA PENYOKONG LIVERPOOL: PESANAN ISTIMEWA AMREY BUAT PARA PENYOKONG LIVERPOOL "DON'T DRINK AND DRIVE".

Presiden Bolasepak Bukit Mahkota Tuan Jalil

Presiden Bolasepak Bukit Mahkota Tuan Jalil
Dengan ini saya merasmikan laman Blog Bukit Mahkota. Besarlah harapan saya untuk melihat kemajuan pembangunan bolasepak Bukit Mahkota dan seterusnya ke peringkat negara dan antarabangsa. (Ini semua ucapan moderator bagi pihak Presiden)

LATEST EPL RESULT

31.1.2008

Manchester United 1 - Everton 0

Arsenal 0 - West Ham 0

Liverpool 2 - Chelsea 0







Friday, December 26, 2008

BOLEHKAH M.U JADI JUARA LAGI?!!


Manchester United merupakan sebuah gergasi bolasepak yang mempunyai sejarah tersendiri. Pernah dinobatkan sebagai sebuah pasukan paling kaya sebelum ini, walaupun terkini dilaporkan Manchester City telah mengambil alih gelaran tersebut.


Uniknya M.U mempunyai pemain-pemain yang bertaraf superstar. Bermula dengan David Bekham, M.U adakalanya lebih gah cerita pemain dari kualitinya. Alex Furgeson hampir-hampir sahaja dibuang peminat pada beberapa tahun yang lalu, namun beliau telah memohon dana tambahan untuk membeli pemain-pemain baru yang berbakat seperti Ronaldo, Sonny Anderson, Nani, Tevez, Vidic, Heinz(telah dijual ke Real Madrid), Carrick, dan beberpa pemain amerika latin.


Tahun lalu M.U sudah membuktikan segala pelaburan ratusan juta pound telah pun membuahkan hasil. Mereka juga baru sahaja bergelar Juara Kelab Dunia di Jepun. Namun ada juga yang mempertikaikan kemenangan mereka hanyalah kerana kelab dari benua amerika latin bukanlah kelab dari Brazil ataupun Argentina tetapi hanyalah kelab Equador yang mana mereka ini layak ke kejohanan itu berdasarkan "form" semasa. Ianya seperti Blackburn yang pernah sekali menjadi juara EPL satu ketika dahulu dan terus menjunam ke bawah tahun-tahun berikutnya.


Namun persoalannya, benarkah tahun ini M.U bakal menjadi juara EPL sekali lagi? Jika dilihat dari rekod dan prestasi semasa, kemungkinan M.U boleh menjadi juara memandangkan pemain-pemain M.U tidak berubah dari tahun lalu. Cuma jika diperhatikan, Liverpool juga telah mula menunjukkan persembahan yang agak mantap ketika ini. Begitu juga Chelsea. Namun Arsenal pula menunjukkan penurunan disebabkan kecederaan dan penjualan pemain.


Kita baru sahaja menyaksikan M.U berhempas pulas mengalahkan Stoke semalam. Stoke pula lebih bernasib malang kalah dengan kehilangan seorang pemain. Tidaklah boleh hendak dibanggakan sangat akan kemenangan semalam melainkan atas faktor nasib!! Apatah lagi pertemuan semalam ibarat anak orang kaya bertemu anak orang miskin.


Walauapapun kita akan terus melihat bagaimana situasi ini bakal berubah. Buat penyokon M.U jangan gembira dahulu, kerana semua pasukan mempunyai peluang yang cerah untuk menjadi juara termasuk Arsenal!!


Adioss!!

No comments:

Post a Comment